Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Sabtu, 19 Mac 2011

cinta facebook




salam. hai semua..entry kali nie tentang bf aku. kiteowg kenal kat fb je..tak penah lagi jumpe..tapi entah macam mane lah..aku leyh tersangkut dengan mamat sorang nie..ohh shoo sheweeett! 




mule mule aku sikit jual mahal. bukan senang nak bagi chance kat orang supaya dekat dengan aku..kenali akuuu..huhuhuhu tapi aku rasa dah tersurat kiteorg kenal macam tu..tapi aku tak laa percaya seratus percen..ingat mas idayu ke..seratus percen cintaku..heiheihei




mamat nie rupenye asal sabah..ohh bole bha kalu kauuu! so dah tersangkut dengan mamat nie..aku pun salu chat on fb aje laa..kadang kadang ym..dea nie even jauh dari aku..sikit main sweet bagai..one day, ade ke dea pegi petik gitar di pagi hari untuk aku..sehingat aku laaa..aku tade lagi kenal mamat romeo macam nie ..dea call then dendang 2, 3, 4 lagu untuk aku..ape lagi..senyum sampai ke telinga laaa..elehh elehh ingat dah habes machoo la tuu..nak ngayat aku kunun...haha ecelli tersangkott perasaan ckett :DD then dea rekod rekod rekod nyanyian dea dengan gitar kesayangan dea..fulumakks~ caer nengokk video dea buat utk aku....cer bace Quran untuk aku ke ape ke..lagi caer..huhuhu jum nengok video dea buat..kalu korang fahamlahh kanns! Hensem ke tak? Terpulang pada mata memandang. Sekian hahaha
  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan