Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Ahad, 9 Oktober 2011

Family Day! ♥


Assalamualaikum. Salam satu Malaysia!

Okay hari tu ade family day dekat Melaka. Wow! happy sgt dapat jumpe family. bukan ape lupe sume problem dengan kawan2 n kerja2 assignment yang menimbun bagaikan kereta api. haha Biasalah pelajar an? Jadi memang susah la nak tgk aku manjakan diri. Aku, Chek dan Enyah pergi Bandar Hilir bub kat ctu la family day office mak aku berlangsung. Aty sape la yang tak suke jumpe adik beradik an..? Bila jumpe macam2 aku dapat makan mak masak. Terima kasih mak! Muah Okay malam tu ade dinner kat hall bawah. Makanan yg tukang chef buat memang banyak pilihan and sedap. Malam tu semua adik beradik aku berbaju kurung. Kami gak snap pictures aww. 

Adik aku dari kiri Nisa, Lokman n Ikin

Adik aku dari kiri Ikin, kakak aku Chek n aku

Dari kiri Ayg, Mak, aku n Ikin

Aku n adik beradik lain gak dapat adiah daripada adik aku Nisa. Dia bagi sehelai kain yg tertera name2 kami adik beradik. sorang satu dapat nama masing2..time nie seronok rase aty dapat adiah dari dia. comey2 ..hehe thanx nama DEWI tertera. woww! i like so gantung kat phone :) 

nie kat atas Duck Tours..kenderaan atas darat n kenderaan atas air..nak naik atas nie RM38 seorang..hehehe 

Haaaa..nak taw ape nie? Nie  la cup cake gadis mulia akak aku c ayg buat an. Nampak cantik an? Tak rase ag..haha Nie cake chocolate, dalam dia ade blueberry..sedap aww rugi tak rase..ramai suke..nice try la ayg :) thanx..

 Family Day yang menyeronokkan! Sayang family aku! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan