Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 1 Februari 2013

terjumpe member lame

Assalamualaikum. kali nie nak citer pasal member aku yg sorang nie. name dia Adilla tapi aku panggil dilla aje. guess what aku terjumpa die kat opis aku waktu aku habes keje dalam awal tahun 2013 nie. sembang-sembang sikit dan die kate, die tengah praktikel IT kat pejabat daerah selama 4 bulan. tak sangka die dah lepas sebulan praktikel kat sini dan aku tak pernah terserempak dengan die.

So sejak hari tu aku rapat balik dengan die dan aku ajak die lunch kat Tesco manjung nie. hehe seronok berbual tentang kisah lalu..waktu zaman persekolahan. then hari berikutnye, aku ajak lunch kat AEON manjung pulak. aku punyalah menggila main game bola jaring kat area tingkat 2. punyalah seronok sampai kasut aku tercabut. hohoho malu dowhh~ so pegi kedai kasut ST3P dan beli kasut serupa macam die cume lain colour aje. so sweet~ mak die kate aku peramah. padahal aku nie malu-malu kucing. ekcelli aku nie banyak gak mulutnye =3= sigh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan