Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Khamis, 28 Februari 2013

contest suria.fm



kahkah! nak tergelak bila fikir balik. macam biase bile boring aku and adik beradik aku layan radio channel suria.fm. sekali ade contest nyanyian. enyah pon daftar ler name aku untuk join contest tu. tengah makan durian crepe dengan depe..tetibe ade num baru masuk, then call enyah. perghhh!! DJ suria.fm -abang bobringgo call!

aku dengan malu alah jawab call. then sembang-sembang, die suruh nyanyi..1st time aku cakap dengan artis sampai aku tersilap lirik bagaiii~ 2nd time abang bobringgo suruh nyanyi lagu lain dan selitkan perkataan "sabun". lepas aku nyanyi menggigil tangan aku. 

bukannye aku tak pernah buat nyanyian pon kat skola n kolej dulu. tapi entah nape nebess lebihh pulak dahh~ myb live ke udara kot xD  adik beradik aku pon dah exited gile kepit tepi aku muahaha. time tu dalam pukul 8.00-10.00 malam baru die umumkan name pemenang mengikut undian yang tertinggi. haha guess what? aku winner weyhh..dj tu call lagi sekali dan ucapkan tahniah!! so aku pon dapatlah hadiah berupe wang ringgit RM100. 

so benda benda camni la, yang tak tersengajakan. so layankan ajela kehendak akak akak aku nie. lumayan, rm100 sape nak bagi kann kann ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan