Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Rabu, 14 Disember 2011

gamat

Hye blog. Hari nie nak citer tentang tangan aku. Jam 3pagi tadi aku terjaga gara2 aku tersedar yg tangan aku amat sakit bila nak kalih dari posisi tido aku. Mau aku rase nak menjerit!! Tangan aku cam ase patah aje. Aku betul2 la ase sakit. Hanye Tuhan aje tahu. Malam tu aku kuatkan diri pegi luar utk capai minyak gamat. So aku urut la sendiri tangan sorang2 tahan kesakitan bub tamo ganggu adik beradik yg sedang lena tido. Punyelah urut2 gune tangan kiri, seb bek ase elok ckit sampai ta sedar aku terlena semula. Pastu pagi tadi aku pg la suruh adik aku ikin, urut 2belah tangan aku yg betul2 ase cam urat tegang dengan gamat. sekarang dah okay ckit. alhamdulillah thanks gamat!
so reramai gune la gamat :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan