Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Ahad, 4 Disember 2011

happy2

Salam sayang wahai blogku. Hari nie aku nak cakap kat awak yang saya pepagi lagi maen badminton dgn lokman adik bongsu saya. Kesian jugak maen ngan dy bub dy asyik2 kena kutip bulu tangkis yg jatuh gara2 dy xdpt sambut..bhahaha
Lame cket seawal jam 11.10pagi, aku ke batu 4 segari anta makanan untuk abah. Punyalahhh jauhhhhh~~ tapi tape asalkan barang delivered kat abah (rase cam pkeje pizza pulak)..hihihi b4 pulang abah mintak topupkan rm10.
Hujan..hujan petang nie. Seb baek aku sudah sampai uma dengan selamat bersame scoot aku..ehehehe ^^,

2 ulasan:

  1. scoot awak ke??saya yang suruh mak beli..hehe...bt 4 segari??hantar makanan abah kat kandang burung tu ke??

    BalasPadam
  2. berangan. tapi nnty mau scoot gak. yup kandang ko ^^,

    BalasPadam