Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 29 November 2011

Cuti semester

Assalamualaikum.
26 november abah, emak n lokman datang negeri 9 sebab mau angkut barang nyah ke manjung. Abah suruh nyah keje kat manjung aje. So..secara kebetulan aku pon cuti semester. Semua paper dah habis aku jawab sebaik mungkin. Lepas dah packing barang tengahari tuu baru dapat bertolak balik manjung.
Otw balik mak abah singgah tepi jalan beli buah “dragon fruit” feveret aku. Untung laa badan~ then sepanjang jalan berlapar singgah le pasar malam beli makanan. Abah nak belanje makanan feveret aku “Sate” yahoo! Tenkiuuuu ^.^ Kteowg semua makan kat kedai. Punya laa happy tak ingat dunia. Aku ngap..ngappp…ngapp sampai kenyang. Bukan tuu aje aku pulun nasi goreng kampong telur mata kat sebuah kedai ngan nyah, chek, lokman, abah n mak. Hehehehe time2 camtu hujan lebat laa pulak. Satu kedai tu banjir, air naik melimpah2 dari dinding kedai sampai terkena soket2. Giler laaa~ seb bek xkena current, kalu tak naye jew masuk surat khabar muka hadapan. Hehehe yg tak fahamnye, rilex aje tokey kedai. Cepat2 makan terus blahh~
Aku teman nyah bawak van yang penuh barang aku dan dia. Hebatlah nyah si badang~! Hehe macam2 aku sembang ngan nyah. Dia la kaka yg paling aku sayang J nyah ngan aku otak giler2 sikit. Sepanjang jalan tuu kteowg gelak same2, karoke lagu kat radio..radio plak buad hal line tak clear sgt. Hehe sampai pon rumah pada malam tuu. Alhamdulillah syukur. Malam tidur ngan nyah kat katil arwah opah. Malam2 perut meragam lagi. So tak lena tidur =_=”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan