Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Rabu, 30 November 2011

SaTu kAtA

Orang kate bermula dari kawan kemudian menjadi teman. Dari teman menjadi pasangan. Sudikah awak menjadi isteri saya(sambil berbisik), satu kata yang mencuit hati dan perasaan. Ada sedikit harapan dari hati yang pernah dikasihi. rumit,, tepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi..kalau suka kekasih orang susah untuk dinafikan..tapi untuk bersama mungkin akan dihalang..susah nak diucapkan, berat pula lidah untuk menyatakan. tapi ini kenyataan yang tak dapat dinafikan lagi. saya suka awak tapi awak sudah berpunya. kenapa menyukai saya? lantas dijawab " saya suka sifat2 awak..itu sudah cukup untuk bagi mata saya memandang kecantikan diri awak. paras rupa tak penting bagi saya". mempunyai banyak maksud tersirat. Hanya Allah SWT yang dapat menentukan segalanya. Ya Allah..beri aku petunjuk, permudahkanlah jalan hidupku. InsyAllah segalanya ku jalani dengan tenang. Salam sayang dariku :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan