Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 25 November 2011

Minggu Exam!

Assalamualaikum.

Hai kepada pembaca setia blog aku...korang sihat tak? (chewah..cam ade je yg setia baca blog aku)..kali nie entry aku nak citer tentang “MINGGU EXAM”. Lepas cuti 2 minggu tuu…sepanjang tuu aku tak STUDY..hahaha aku dengan rilexnye tak bawak sehelai pon paper utk revision apetah lagi buku/ paper kuliah..dengan lenggangnya aku balik naik bus dengan safar..safar tuu bear aku la(kalu bace entry aku sblm nie korang tahu la)hehehe

Then, bila cuti dah habis..tibalah saat2 utk aku revision bersengkang mata, bertungkus-lumus utk skor sume paper..haha aku percaya ramai jugak org yg suka study last minutes cam aku. Rase nak buat “PERSATUAN STUDY LAST MINUTES” aje…kekeke ohh ye sebelum tuu aku nak pesan kepada sumer, jgnlah tiru perangai aku yg tak elok tuu..hampehh

Dalam minggu exam nie aku banyak didatangi penyakit. Masalah perut aku yg asyik berkeroncong akibat terlalu lapar, masuk angin or gastrik? Then, kepala aku gakk sakitttt sangatt2. Sampai kadang2 aku telan panadol active fast “over limit” tanpa pengetahuan org lain (takot kena marah)..haha pelik, kepala aku tak mereng plak...so untuk hilangkan rase tak selesa tuu, ke hulu ke keyor, ke barat ke baruhhh le aku mencium bau Minyak Cap kapak ke merata tempat..(sorry to my fren c are-da, coz dy xske bau mnyk cp kapak) tapi..ye itulahhh satu2nya cara untuk hilangkan rase pening2, mabuk kenderaan n macam2 yg aku hadapi laaa.

Alhamdulillah, sepanjang exam berlangsung..aku dapat menjawabnya dgn tenang. Kadang2 aje menggelebah itik punye laa..dokk menghafal ape2 aje tips yg aku dapattt dgn kawan aku, jenuhh. Paper last 4P sampai rase cam nak termuntah, bace benda yg same aje... Aku doakan agar kita semua lulus cemerlang utk semua paper sem 5 nie..Amin ^.^” 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan