Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Khamis, 31 Januari 2013

meeting agris


Assalammualaikum. hari nie 31 januari 2012 penghujung bulan januari. aku meeting ke Ipoh dengan desk offiser aku, kak ida. kami bergerak awal pagi dan balik petang tadi. macam biasalah meeting berkaitan dengan kerja meng'key in data. bosan jugak -,,- sebab ade certain part yang aku tak berapa nak faham. =_='' yela aku baru lagi dalam bidang nie. nak dekat 5 bulan la jugak. (lame le tu, hishh) hehe

menu hari nie nasi ayam. menu yang same tiap kali kteowg meeting kat pejabat pertanian kinta nie. geng key puncher pon semuanye mesra in da house. hihi tengs uols seronok dapat kenal semua. kenangan nie takan aku lupa selamanya. and paling seronok akulah usia paling bongsu antara 10 key puncher tu haha deme panggil aku adik :) semoga kerja nie mematangkan aku. banyak lagi benda yang aku kena belajar sekian

menu waktu meeting. sedap kome. bertambah tambah seleranya



Tiada ulasan:

Catat Ulasan