Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 25 Januari 2013

mimpi ngeri

Salam. jam menunjukkan pukul 7.30pagi. lewat gile bangun..terbangun pun sebab kakak yang kejut. lewat gile, baju tak iron, tak mandi. emm mimpi ngeri yang aku mimpi pagi tadi, sama sekali aku tak faham =_= mimpi adik bongsu aku sedang marathon dengan kawan-kawan die. kemudian adik aku terjatuh tak luke pon..tapiiiii kawan-kawan die yang lain jatuh teruk gile..ade yang terbelit tali kat kaki dan berpusing-pusing kemudian jatuh kat tembok batu..ade yang meninggal ishhh ape punye mimpi ngeri la..buat aku jadi takut aje. emm ekcelli rindu gilee kat adik laki aku yang sorang tu..ermm bile nak habis belajar kat tahfiz tu..rindu sangat, biase tengok die kat uma mengadap cartoon n game 24jam. erm tade die? emm rindu, tak terluahkan :(
missyou lokman :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan