Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 1 Januari 2013

boss yang baik?

sejak dua tiga menjak nie aku rapat dengan die. die baik dekat aku? kenape ye..em tula, aku takut pulak orang kate aku nak bodek die. tak terlintas weyh. aku kenal die pun empat bulan yang lepas. baru sangat tapi tula, da banyak dah aktiviti yang kteorg dah buat same same. die nie seseorang yang tersangat sangatlah bersemangat orangnya, banyak ilmu, good looking. tapi sumtime ade pkre yg tak patot diceritakan pon die cerita. ekcelli walaupun die macam tu, terkadang die nie banyak bagi inspiration kat aku. die amat care tentang penjagaan diri. so die share how to looks beauty. but sometimes for me, jangan cantik luar je..kena cantik dalam jugak. kena balance :) kiteorg dua nie ade pegi ke kedai gedik gedik. alaa kedai tempat aku cuci cuci mata, senang cite kedai hadiah, aksesori..hehe cuci mate tu..cuci mate gaks! kekadanggss! tu terbeli pulak! upsss~ (sambil tutup mulut) hehe fullstop! 


haaa kat atas tu kerongsang. bukan gula gula~ ekcelli nie kerongsang kepunyaan die yang die tak penah pakai atau jarang pakai..hee yela die kate beli then pakai sekali dua then beli baru..so die kate daripada buang baik kasi kat aku. aku dah tolak pemberian die bagi nie, tapi terkadang..die mendesak aku supaya terima setiap pemberian die. malu nak terima..tapi dah die beria bagi, terima dengan suka kalau itu dapat gembirakan die. ehh nampak tak rama rama kembar warne kuning, hijau, merah n biru tu? haaa~ yang tu baru die baru beli dan bagi aku. terharu plak! :') die tau aku suke simpan koleksi rama rama. tengs again! \(^.^)/


next! die bagi le aku hot plus waktu event hari ladang 2012. so semua pekerja dapat termasuklah aku. tapi tulaa aku rase sayang nak gune. lagi pun, aku jarang nak bancuh air 3in1 tu sebab aku bukan jenis minum air 3in1 tu. aku lebih suke air masak. tapi kadang kadang minum gaks 3in1 nie, tipulaa kalau tak usik langsung kann kann? :) so..korang nampak tak bookmark ladybird tu? haa tu die yang buat, die nie jadikan ladybird sebagai icon kat tempat keje. kreatif kann? die nie memang ade bukak craft. so kalau korang rajin, ade mase..boleh laa buat craft. leh tambah duit poket :)


aku nie jenis suke sangat pada bunga. so die nie pun dapat laa aura bunga bile aku mule start keje. die bagi  magnet fridge nie kat sume staff. see lavendar kesukaan tu :) hee die baru balik dari cameron bagi. yela before dis aku pon ade bagi the same thing gak from cameron :) 


tu compact powder. tetibe je bagi aku..seperti biase aku tolak pemberian die..tapi tula..die tetap berkeras nak bagi..anyway tenkiu..adakah wajahku akan baby face lagi kalau pakai nie? ayokk!

=
=
=
=
=
=
=
=
nak kasi tips cket..sory tulisan kecik cket..
bukan kedekut nak share tapi nak tengok ketulusan hati anda 
membaca tips saya bagi dengan kesabaran ;p 


*bace bismillah dan selawat ke atas nabi ketika cuci muke n pakai bedak :)
* apply yogurt kat muke 
* buat mask dari susu tepung
* minum air masak segelas bile bangun pagi
* buat bekam. ngeee .
*pg spa treatment
*tingkatkan daya keyakinan diri yg tinggi
*murah dengan senyuman :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan