Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Isnin, 25 April 2011

Gambar Majlis Pertunangan Ashraf Muslim



Ashraf Muslim 




Salam. hai you all, baru2 nie dengar citer nie artis dah bertunang...nie dea picture pada Majlis Pertunangan pelakon Ashraf Muslim dengan Noor Farhana Dayana Hj Lokman di rumah Dayana di Gombak..Chewwahhh tema ungu dan putih ann..cantik :) Comey jeww tunang ashraf walaupun ade yg kate chubby cket tapi sedap mate memandang ann..sesuai betul dorang nie..Sweet couple ^.^

Ashraf Muslim Bertunang



Kate Ashraf..
“Kami kenal setelah selalu berjumpa di klinik itu dan dia merupakan seorang yang suka merendah diri, bertudung, solehah, sedap mata memandang dan selesa dengannya. Yang penting, saya tertarik dengan hati budinya yang suka merendah diri dan baik hati serta selalu menasihati saya. Kalau boleh saya tidak mahu bertunang terlalu lama dan jika diizinkan Allah, kami mahu segera nikah pada tahun ini. Sejak sibuk dengan klinik, saya sudah kurang berlakon dan selepas ini akan lebih berhati-hati memilih cerita dan watak demi mengelak timbulnya fitnah. Saya akan mengelak dari adegan berpegang-pegangan tangan atau bersentuhan dengan wanita termasuk semasa sesi fotografi. Jadi, saya tidak akan bergambar berdua-duaan dengan wanita dan berharap semua pihak menghormati keputusan saya.” Huhuhu nampak sangat dea jage hubungan dea..camney baru laa bahagia. Sweet!


Dorang dah mule kenal hati masing2 setahun yg dulu. Sekali pandang cam majlis perkahwinan la pulak sebab sangat grand..hehe belum kawen ag nie. kalau da kawen, mesti lagi happening dan meriah, kan ? Ape2 pown sayer ucapkan Selamat Bertunang yea Ashraf Muslim. Semoga rasa cinta dan bahagia kekal ke jinjang pelamin. Aminnnn :)


Ashraf Muslim
Muka Ashraf time nie Happy sangat. Yela sedang berbahagia ann.. :) my sis admire kat Ashraf nie..hahaha jgn jeles yeah ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan