Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 15 Julai 2011

hari pendaftaran semester 5

salam..hai blog...hanye engkau tempat aku ngadu..hanye engkau yg sudi dengar celoteh aku kot! Huhu kalu aku citer kat org pon blm tentu org fhmkn aku..ermmm semalam 14 july 2011, awal pagi ag aku g amek result..tumpang kete are-da...thanx sgt amek aku kat exora...abg are-da exiden..arap smua okay nty n cept sembuh..sampai sane aku beratur nak amek result sem 4...berbaris...beratur panjang2...

da sampai depan kaunter aku semak yuran then bayar rm120..so aku punyer result sem nie naik..dari 3.77 ke 3.87…Alhamdulillah sgt2..tade la aku hampakan harapan mak abah kat manjung..kwn2 len pon meningkat pointer..alhamdulillah penat lelah kite same2 study so..inilah hasilnya..

aku dapat rumah B-3-05..rumah lame ngan akk sem 3..tapi aku ngan kawan2 bilik sem 4 dah bpecah bub uniti tentukan rumah..aty sedih gler tapy still ag cover..yela tamo pisah..tamo duk ngan org len yg mcm2 ragam...

aku ngan kwn2 bkumpul na g jmpe en.helmi na settle an problem nie..so Alhamdulillah menjelang senja baru settle dapt serumah balik..kami masuk rumah baru B-2-10...kami masing2 bz cuci rumah..time tuu kua ar sejenis haiwan yg aku FOBIA!! Tuh dia LIPAS!! Lari~~!! then kemas barang sendiri di ats meja n almari..settle dalam jam 11 malam..so aku pon chek jemput tdur exora teman dy..ermm penatt!..na mandi, tdur..

perasaan ase len sgt bub tade ayg..tade kakak serumah yg dulu2...gelak tawa korang amat aku rindui..rindu kat korang...kalu mase ley bputar..ermmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan