Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 12 Julai 2011

selamat pagi

salam.

awal pagi lagi tade ayor kat uma..so ase tergugat la duk exora..awal2 pagi ag aku n semua lecturer yg duk serumah pg cari rumah na tumpang mandi..so aku rase tiap2 ari dorang cam pelarian na cari ayor untuk mandi..ermmm so kami mandi kat uma lecturer kat uv…huhuhu dapt kenal ramai lect..semuanye baik :)

then pas siap mandi..aku ngan chek prepare ape yg patot na pg bekfast kat cafĂ© uv..huhuhu makan nasi lemak n kuih aje..aku blanje..then naik ke lecturer room..nie la dapat on9..line okay..so layan fb n blog aje..huhu ade students ingat aku lecturer…hahaha tuk2 ade plak lecturer ngat aku nie lecturer baru..kuikuikui ade ciri2 la aku nie..b4 dis pon ramai lect ckp aku bole jadi lect..insyAllah amin~~


lame2 duk dlm lect room tgk2 akk yg setiausaha encik zakri rapat ngan chek..so dy n chek tgk result aku la..adoiii~ na tgk gak! tapi chek ta bagi...aty ta keruan suda~ arap better than result sem lepas la..tapi aty kecewa..ta capai ag 4 flat!! :( sedey siotttt..myb tade rezeki la yea..okay tunggu aku sem depan! haha (poyo jew!!hehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan