Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Isnin, 11 Julai 2011

perasaan tamo..tamo balik..huhuhu



Kini aku tidak lagi bekerja part time coz da balik uniti..chek jemput petang tadi ngan 2 kwn lecturernye..kak as n kak sue..huhuhu perasaan janggal mule la menerjah diri..tapi rilex la..jgn gelabah2 kay..dorang manusia biase gak..baru sampai uma chek ade sorang lecturer ag kak wanie..da lame duk sembang..kire okay dorang nie..huhuhu ^.^

Aty sedikit cdey bub tak dapat duduk ngan nyah ag..ermmm mase pelok dy kat pintu uma tadi..ase cam na nanges aje..fuhh~ (berendam ayor mater aje kojer ko!huahuahua) mesti rindukan nyah..ayg..n kaka wanie..aloooorhh ta sempat jumpe kaka wanie tadi, dy kat ofis..b4 gerak tuu aku cuci kete ngan ayg dulu..yela myvi kalu chek gune..faham2 le “debu”nye dah setebal bulu kucing..hehe aku angkot sekali adiah ikan laga kesayangan dari kaka wanie..hehe suke sgt ikan tuu..insyAllah akan jage ngan baik. thanx kaka wanie! :) oh ye..novel aku pinjam kat mini library ta sempat khatamkan!! alorhhhh~~!

 Aku gak ase sedikit terkilan bub ta dapat jumpe ngan supervisor aku c daryl buad kali terakhir..last jumpe kat sebuah cafĂ© berdekatan econsave..ermmm :( tape la kawan..ade rezeki kite ley jumpe ag..

My buah aty plak, dari 8 julai 2011 hingge la 11 julai 2011..kami same2 ta dapat contact each other bub ta topup..aduhh duit tak bape nak ade..huhuhu “kita dlm dunia pelajar”..so faham2kan la diri kay..abah bagi duit makan na balik uniti aje..so kne jimat…to my sayanggg..I harap kite same2 sabar n u kne fahamkan I kay!..I love u!! :) n senja tadi u call I..myb u baru topup kot? Haha rindu lettew..I pon missed u sayangg..macam2 u ajak I borak ann..hehe sejuk aty dengar u pnye suare tadi..dari situ I tahu u selamat, u sihat n diri u yg sentiasa menyanyangi I..ahaks geli aku nak bace entry nie balik.hahahaa :) 

malam tuu tak ngantok so na dekat jam 12 baru aku na masuk tdur..huhuhu ngantok plak asenye..b4 tdur hubby calling2..good night b! ^.^   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan