Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Sabtu, 16 Julai 2011

mimpi

Assalamualaikum..
Slamat pgi..selepas solat subuh tadi aku sambung tidur..so aku termimpi yg ayg tercurahkan air ke lappy baru kesayangan aku…uwaaaaaa~~~ nanges siot bler tbangun...dlm mimpi aku bley kua an airmata..ajaib!(ase2 mimpi2 tuu mcm ade org yg aku sayang akan sakitkan hati aku dlm waktu terdekat nie) pastu aku g mandi..lecturer en.ashraf dtg uma tolong azankan uma bub kami baru pindah ke uma baru...dlm jam 10 lebih.. jalan2 ngan chek ke kuala linggi..then beli barang makan..balik uma makan2..urpp knyg..tidur


nak dekat senja siap2 g uma lecturer kak ija then solat maghrib..da siap smua terus pg pasar malam..banyak beli barang makan..kenyang ag..pulun mknn smpay jam 12 mlm tapy still mknn ta abeh..sedap samosa!! yum3 haha selamat malam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan