Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Rabu, 17 Oktober 2012

gadis terluka

awak..saya ada sesuatu nak bagitahu awak..awak jangan marah saya..saya suka pada awak dari hari pertama saya kenal awak..sejak tu saya selalu berangan nak awak jadi milik saya..saya tak sempurna tapi saya berusaha menjadi terbaik untuk awak..sejak kite kenal pada tahun lepas..awak selalu call saya..selalu mesej saya..saya tertarik dengan kesungguhan awak..dengan perhatian yang awak berikan terhadap saya..tiap hari ade saja kejutan buat saya..walaupun kadang-kadang saya buat hal sampai rasa yang awak tak berapa nak layan karenah saya..tapi tak apa..saya yang saja buat karenah tu sebab nak lihat sejauh mana keikhlasan awak terhadap saya kalau-kalau sesuatu berlaku..tekaan saya betul....awak sendiri nampak kan dalam perhubungan kita tiba-tiba datang banyak dugaan dan cabaran yang terpaksa dilalui..mula-mula saya sedaya upaya mempertahankan..tapi akhirnya saya jadi tak kuat bila nampak satu persatu perkara yang awak lakukan..saya ambil keputusan terburu-buru, lantas tinggalkan awak..buat awak terluka..maafkan saya awak..

hari kian berlalu..setiap hari saya selalu fikirkan diri awak..sihat ke? makin hensem tak? senyum manis lagi tak? dah ade penganti ke? family awak sihat?ermm Tuhan aje tahu perasaan saya yang bercampur baur rindu dan sedih. saya makin rindukan usikan awak dan lihat senyuman awak yang manis macam gula tu..hehe

waktu kita bersama dulu..awak ingat tak? kite mesra sangat sampai tak boleh dipisahkan..setiap hari kalau boleh kita nak sembang lame-lame kat handphone sampai handphone pon dah jemu dengan kite..kadang-kadang habis kredit sampai rm10 kan?? waktu tu nak tidor je, asyik nak mimpi awak..hehe yelah waktu bercintakan semuanya manisss macam madu..awak..walaupun kita terpisah jauh, tak pernah bersua muka..tapi hati kita selalu terasa dekat..dah dekat berbulan-bulan saya ignore kan awak secara terpaksa atas desakan..tapi awak tetap setia pada saya..masih tunggu saya..perasaan saya sedikit terharu..tapi benarkah?

satu hari tu saya cari awak kat laman tu..tapi alangkah sedihnya saya bila dapat tahu status awak sudah ada yang lain..malah kerap bertukar-tukar..macam pakai baju berganti-ganti..hati saya hancur luluh..saya mula fikir..kenapa awak tak kecapi bahagia? susah sangat ke awak nak dapat pasangan yang sesuai? payah sangat ke nak dapatkan perempuan idaman awak?emm  kepercayaan saya mula menyinggah tika pelbagai berita saya dapat tahu satu demi satu..sakit..perit..luka..tapi saya tahan juga..mudahnya awak beralih arah..saya kecewa ditambah pula dengan ego saya yang tinggi..maka, saya telah terima orang lain untuk mengisi kekosongan hati saya..dia selalu temani hari-hari saya yang sukar..dia cuba menggembirakan hari-hari saya yang sepi..ya sayalah seorang gadis terluka.

gadis terluka,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan