Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Isnin, 15 Oktober 2012

kakak angkat

12 oktober 2012 hingga 14 oktober 2012,

alhamdulillah kak wani dah selamat sampai manjung. dia dari jelebu saje je melawat family kiteorg. sekarang nie kak wani jual macam2 produk selain keje kat LHDN tu. kak wani tiba kat tapah. aku dan nyah pegi jemput kat train sane. sampai tengah malam tu, kiteorg terbabas jalan yela dah gelap. that why lambat balik rumah. hohoho
time tu kak wani bagi bear tupai cute giler semperna hadiah konvo katenye. tenkiu :)

pagi2 bekfast same2. sembang2 dan malamnye kiteorg nek flx nyah pegi cosway amek barang yang mak order. then kiteorg ke tempat karoke. karoke 2jam kak wani belanje. macam2 aku nyanyi ngan dorang. sekali ikin pilih lagu kembali senyum arwah izwan pilus. emm sentap jap, aku jadi sedih. last penutup aku nyanyi lagu nikita willy, kutetap menanti. lagu nie pun buat aku sedih :( 

malam tu kak wani tangkap2 gambar. then dia tertinggal camera kat bilik karoke tu. naseb baik tak hilang walaupun sehari telah berlalu sesudah die balik nogori. tapi time kat tempat karoke tu...mase kak wani buat bayaran, tokey tu suruh tukar duit sebab duit tu tade cetakan (mcm duit palsu) emm memang pelik lah sebb pekeja dia yang dibelakang yang beria-ia cakap tentang duit tu sedangkan time bayar tu dia tak tengok pun. aku rase lah dia kenakan kiteorg nie.. (so korang carefull lah dengan orang yang macam nie) bukan semua orang kite kena percaya. serik weyhh -_-

yang terindah,
riwayat cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan