Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Ahad, 30 Disember 2012

MINAH BUNGA

Sejak azali lagi aku memang suke gilee kalau bub bub menanam pokok bungaa! 
teringat ag masa aku di bangku sek rendah. penuh pasu depan halaman rumah. kaktus, bunga ros, bunga matahari, rose jepun, orkid, kekwa dan banyak lagi, bersepah sepah dekat rumah.

so aku jugak suke gileee capture! capture! capture! semuaaaaaaa pokok bunga. aku nie suke nature beauty :)) nanti nak cakap kat future husband macam nie laa..abangggg~~nanti rumah kite nak ade taman bunga sebelah rumah eaa..hehe :p




bunga nie macam dalam citer fairytale



rose rose rose. rosalinda ayamor..ayamorr





bunga kim cham..boleh makan batang hijau tu buat goreng..sedap oo


bunga bunga matahari anggun mekar..di taman hati hehe

shukerr! shukerr! shukerr!!!

kaktus kesukaan..bile laa nak beli :))
alololo mesti penat tengok banyak sangat bunga kan? heh 

meh cuci mate tengok ikan dalam ayor kejap! heee bye :p
ikan kekek mak iloi iloi..ikan gelama mak ilai ilaii hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan