Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 11 September 2012

Meeting!

Khamis, 6 Sept 2012,


Assalamualaikum, blog-blog! erm hari nie tau tak aku ade meeting ke Ipoh 7.30 pagi hingga 3 petang. Awal-awal pagi lagi aku dah terpacak kat depan pintu office, gara-gara takut terlewat. haha then park motor turun dari motor dan naik kereta jabatan. Sepanjang masa kat sane aku punyalah nervous tak tahu nak buat apa. bayangkan aku masuk bilik meeting dan berkumpul dengan semua pekerja 'key puncher', macam aku. Masing-masing bersuara apabila ditanya. aku? huhuhu duduk diam kat sebelah kak ida, PP aku. errr act. aku tak pernah berhadapan dengan situasi macam nie. garu kepala jugaklah! mujurlah aku berkenalan dengan kak syakira, key puncher macam aku dari Larut Matang/Selama. dia banyak beri info dan terangkan kerja yang akan aku buat. huhu orang pejabat buat Skype khas untuk key puncher. aku pun tak pernah guna benda alah nie. so belajar lah. then breakfast n lunch terus kat sane dengan kak Ida dan Puan Farah. balik aje, mata terpejam kejap dalam kereta jabatan. Sampai opis, aku sambung buat kerja aku yang tergendala. sekian wasalam.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan