Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Isnin, 24 September 2012

PTD Manjung ke CH

22 & 23 Sept 2012

Assalamualaikum. hai blog! lame tak berkunjung. bukan ape sebab waktu cuti sabtu ahad nie aku pergi CAMERON HIGHLANDS (CH), dengan family aku. pejabat mak aku wat family day ke sane. bertolak pagi sampai petang then check in kat Apartment Equatorial Cameron Highlands. suasana sungguh cantik dengan pokok bunga berwarna warni, ladang teh yang terbentang luas, jalan lereng bukit yang penuh dengan orkid liar. tapi korang tau tak cuaca terlampau sejuk, menggigil satu badan aku..brrrrr----meh aku tunjuk pic apartment kiteowg stay..


Apartment Equatorial Cameron Highlands : 1 bedroom apartment
ade katil besar, bilik air(tab), almari dan tv kat dalam bilik

nie pulak ruang tamu yang luas dan ade koridor kat luar tu. 
boleh lepak-lepak hirup udara yang fresh! leh tengok permandangan yang cantik..

nie pulak bahagian LOBBY yang luas dan mewah. 
check in sini dulu, baru masuk apartment okay >,<


makanan kat sini pon sedap-sedap. kenyang babe..



kalau yang suka memosing nk bergambor tu, ha tempat nie memang sesuai.
ala aku pun banyak posing tangkap gambar kat situ. best


*korang tak payah pasang aircond sebab memang dah sejuk, jangan lupe bawak sweater tau! 
nanti entry lain aku masukkan pic waktu pg CH nie...bye-bye sayang korang (:


salam sayang,
riwayat cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan