Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Khamis, 8 November 2012

3 hari 2 malam ke Kurau Stone

31 sept - 2 nov 2012

ha entry kali nie aku dengan kawan opis pergi berkhusus selama 3 hari 2 malam kat kurau stone. ternyata tempatnya terperosok jauh ke dalam kampung. jalan sempit terasa gayat...tetapi setelah sampai kat pintu gerbang fuhh lega..indah tempatnye..hijau pemandangan, suasana tenang, sunyi, sejuk, bersih dan terdapat kolam memancing..kaki pancing sesuai laa datang cney..

nie gambar yang aku amek...



nie bilik aku num 9

nie tempat makan

cantikkan bentuk chalet depan chalet aku..

nie ler bukti aku dah sampai tempat nie..

hijau permandangan sejuk kawasan..

bangunan hijau nie pulak tempat kami berkhusus

1st time main paintball..
thanks en.syuk belanje key puncher..seronok 

malam tu makan kek semperna AGRIS
suap-suap sayang =P

en.lan berbaju melayu banyak ajar ttg cara m'gunakan camera and picasa
thanks banyak info aku dapat

rindu kat korang =P
sekian jumpa lagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan