Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Khamis, 8 November 2012

CiNtA VLOG

Weyh! korang penah tengok cerita CINTA VLOG tak??? hahhhh! dah sah! mesti ade je yang tak pernah tengok kann kann?? ala malu nak ngaku pulak die nie ek? jangan risau lahh~ same lerr kiterr,bhahahaha agak ketinggalan.sobbss sobbsss~ ahh tapi bukan itu yang aku nak citer! malam tu aku boringgg so nak layan youtube bagai laa..scroll punya scrool so ternampak ler pic wawa zainal yang cun meletop nihh kat tajuk cinta vlog. aku peminat die okeh, lesung pipit die dalam sunggoh, jeles kiterr =p so ape ag, terus ler tekan nak tengokk..time tu muka aku exited gilaaa nak layan movie nie weyhh! yelah line pulak laju.amek kau =P

Bile dah tengokk bapakkk best gilaaaaa weyhh. siyesss aku tak tipu korang. pelakon die dah la hensem (aliff aziz) dengan awek cun meletop (wawa zainal n anne ngasri) keh3 korangg nak tau story kena tengok lahh citer nie..bestt woo rugi tak tengok =P

nie lahh hero n heroin dalam citer nie..huhh cair babe tengok aliff aziz..hehehe

nie sara kawan baik si wawa dalam citer nie..sweet tak dorang bdua? kalu korang nak tau..dorang kapel. omg!

so...tunggu ape lagi..selamat melayan citer CINTA VLOG ^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan