Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Rabu, 28 November 2012

masalah tidur

28 november 2012, rabu

salam. lately aku sukar sangat nak pejamkan mata aku yang bulat nie. emm tak di minta minta laa. aku akan letih le bila tak cukup rest. mata pun lebam cam kena tumbuk. tak pon cam mata panda @_@ aku risau gak ngan masalah yang aku hadapi. bukan ape sebab keje aku kat opis lak mengadap komputer seharian. alaaa kenape aku nie. takan imsonia (masalah susah tidur malam). aku rase tak pulak sebab jam 3 pagi je aku pasti akan terbangun. then camne tah terlelap semula. fuhh ngantuk dah nie. buktinya sekarang. dah jam 12.05am. pagi pagi buta nie aku mc still online. tak bole blaaa! gara gara mata tak rasa nak lelap. arghhh!! nak tidoo. nak tidooo gakks. luvvv yaa~byebye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan