Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 27 November 2012

muiz

salam. entry kali nie aku nak update pasal adik sedara aku c muiz..hari tu 15 november, aku ngan family pegi lawat Muiz kat Hospital Ipoh..lihat langit mendung je. sampai kat pintu pagar hospital terus ujan lebat tak hingat dunia. payung plak bawak satu aje. takan nak b'himpit-himpit kongsi satu payung. tayah la nak Sharing is Caring sangat la kann..hahaha ape lagii~ berambat le kteowg ke perkarangan hospital. ujan lebat sangat sampai baju kurung aku lenjun..macam baru lepas berenang gituu..huhu nawaitu nak lawat orang sakit, silap hari bulan aku plak sakit gara-gara mandi ujan free..hehe 


act, kalu tak silap info laa, muiz nie memang dari kecik ag kaki die poblem. gara-gara pandang remeh temeh bila luke kat kaki. myb ingat tak teruk..sekali dijangkiti kuman daa..so operate. operate. operate. kaki muiz kena operate. kesian muiz..aku harap muiz cepat sembuh..korang semua..doa-doakan adik muiz cepat sembuh dan dapat berjalan seperti biase laa ek..amin 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan