Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 23 November 2012

budak praktikel

haii blog! da lame ta aktiff. sebokk benorr ehehehe..act, bukan ape aku da lame tak on nie sebb ade budak praktikel baru masuk kat opis. so aku tidak lagi keseorangan di dalam bilik keje. dorang laa teman aku..nie laa pic aku ngan dorang ^___^ v
1stly, kak najia harman yang masuk praktikel. aku panggil kak jia je :)) orangnya baik, sempoi n pandai. kalu waktu lunch hour kiteowg g makan same2 kat luar. sejak ade die, die la kawan aku bersembang n tukar-tukar pendapat. kak jia nie penah g polland sebb blaja 3bulan kat sane. kak jia nie jugak banyak ajar aku cara beli online, buat CIMB click n buat akaun yahoo.mail yang baru sebb aku tak dapat bukak email lame. tengs kak! sayang akak! :))
eren. kak jia. aku

2ndly, tak lame kemudian..baru budak praktikel eren nie masuk. kali nie under age dari aku. i means dat die muda setahun dari usia aku. name die nur. tapi dah same name ngan bos aku. so name die aku sukar untuk ingat. so aku bagi name samaran adik eren :)) macam artis pulak. die nie muda lagi tapi udahh married. oh shoo sheweettt~ die nie ade bisnes online jual baju2 dari korea, thailand,taiwan mcm2. see? rajin kann kann..pandai cari duit :)) die gak ade jual camera comel-comel >,< waaa kamera yang aku nak tu..! aku tak hingat soo nak tauu banyak lagi barang  online macam kamera, pakaian, beg, shawl, produk muke n mcm-mcm yang die jual. korang minat? haa korang g laa add nurihaz butik closet dekat facebook.  nie gambar aku selit-selit nak tunjuk kat korang...

see cute kan? hee 
haa cantikkan? rm45
nie laa camera idaman aku cakap tadi. tapi mahal laa rm450
beg rm45 nie pon beg gedix yang aku suke ^___^

::korang da bace? komen laa sikit..patot tak aku pegi beli. xoxo! :DD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan