Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Isnin, 10 Disember 2012

birthday girl~


Salam sayang semua! firstly nak ucapkan tengs! buat family aku yang celebrate birthday aku hari sabtu, ahad n hari nie!! aku harap korang doakan kejayaan aku dunia akhirat. insyAllah..bahagia sangat ade family yang always support aku :)) tengs to abah yang bagi hadiah tabung bear yang comel tu! muah :-* tengs gak buat mak yang lahirkan ika kat dunia nie. tak dapat hadiah pon tape. sebab kasih sayang mak membesarkan ika cukup cukup ternilai. ika sayang mak ;)) heee next, my sys yang baik hati belikan aku hadiah album photo n tabung peti pos tu :)) aku sayang korang sangat sangat. ingat tau even kite salu gaduh tentang hal hal kecik tapi air dicincang tak akan putus! tengs buad aku teroyak atas gurauan kecil korang tu. shoo shewett! ;'D n buad kawan kawan sekolah n kolej aku, tengs ade yang sanggup send hadiah dari jauh just utk aku :)) senyumm lebar dah nie weee..tengs bagi ucapan yang menyentuh kalbu ku!! chewahh!! aku hargai ucapan korang yang sweett! ameen3 may Allah bless all of us! <3 n lastly buad kawan facebook yang mungkin ade yang tak kenal, terkenal, baru nak kenal n dah lame kenal :'DD aku hargai sangat sebab korang appriciate dengan perhubungan kite semua. korang lah selalu buad aku ketawa, senyum, menangis, terharu bagaii..haha :'DD stay tuned keh, getting nice~ luvvvvvv yaaaa..nanti aku upload pic pic hadiah yang aku dapat! terharuu lakkkks ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan