Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 4 Disember 2012

elianto!

4 december 2012,


salam. hari nie aeon seri manjung baru nak dirasmikan. so aku ngan budak praktikel si eren pun pegi la. hubby dea drive n cari parking. aku pusing daiso then pegi gift shop..cuci mata tengok barang hello kitty yang comel sangat tu. geram siot. cantek cantek! at last, kaki aku jejak masuk elianto. mata aku terus meleret kat eye shadow elianto tu bub before dis aku cari elianto nie la. aku terus capai 4 warna kesukaan aku dan aku beli la casing shadow nie sekali. nak tengok..? nahh !
...................................................................................................................................................................



                                     dari atas kiri number   1            dari atas kanan number   2       
   
                                 dari bawah kiri number   3           dari bawah kanan number   4


1. Luscious Shadow 04 Haciend RM18 tapi aku dapat less price RM12.60

2. Luminous Shadow 10 Toffee RM12 tapi aku dapat less price RM8.40

3. Lustre Shadow 08 Oilve Gr RM10 tapi aku dapat less price RM7

4. Lustre Shadow 01 Snow White RM10 tapi aku dapat less price RM7

5. 4Colour Palette 10 RM15 tapi aku dapat  less price RM10.50 (bekas hitam letak shadow 1, 2, 3 & 4)

* nak tengok hasilnya di mata? haa nanti iols main kawen kawen ngan akak n adik, iols upload utk uols.hehe
...................................................................................................................................................................

see? comelkan bottle perfume nie? penutup bentuk bunga n botol pink gittew :)) suke suke suke wangi pon wangi. heee then aku beli gak la perfume 'Precious Love EDP' RM25 tapi aku dapat less price RM17.50...makin banyak barang yang diambil so makin banyaklah less pricenye ^.^ aku siap buat kad ahli lagi semuanya RM63. jangan selalu boros, kadang-kadang boleh laa sebab aku takde lagi koleksi eyeshadow nie. heehee
...................................................................................................................................................................

aeon manjung paling terbesar di malaysia.hehe bangga gileee ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan