Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Sabtu, 29 Disember 2012

Hadiah Besdayy

feel free to upload hadiah besday 2012 :))

1. haa nie la hadiah 1st yang aku dapat FRAME GAMBAR. kawan kolej aku yang send hadiah nie pakai pos laju yang aku tulis entry hadiah misteri tu.. hadiah nie sampai 7 dis 2012 hari jumaat. terharu iols~ tengs hattika :))

2. haa nie pulak hadiah 2nd terawal yang aku dapat pada 8 dis 2012. hoho satu family jejalan ke AEON manjung yang baru bukak. so abah hadiahkan TABUNG BERUANG untuk aku. terharu lagi..sobss sobss :'D

3. yang nie pulak PHOTO ALBUM yang kakak aku bagi. cantek warne emas gitu..macam tau tau aje yang aku suke memosing :p tapi tu laa..aku tak tau kakak aku ayang atau enyah yang bagi sebab time tu jam 12am..lepas menyanyi song birthday yang sumbang dorang pass hadiah by hand..tapi aku dah ngantuk. mamai gilee time hadiah dari dorang :p

4. yupp yang nie TABUNG POS yang sangat unik! lubang kiri untuk simpan duit syiling n lubang kanan untuk simpan duit kertas. terharu iols sebab ramai pulak yang bagi hadiah tabung. uols nak suruh iols menabung la tu? oke iols faham. hadiah nie pon kakak aku bagi tapi tu laa tak tahu sapekah gerangannye. mamai -_-'

5. oke yang nie pulakk budak praktikel kat opis si eren yang bagi aku. PATUNG HELLO KITTY n KLIP PAPER LOVE yang super duper cute same macam si penerima tu. hoho ^.^ tengs dik eren yang bagi hadiah nie kat opis 10 dis 2012. box hadiah yang comel ;))

6. PHOTO FRAME HELLO KITTY merah yang kakak angkat aku norwani razi bagi kat meja makan pada 14 dis 2012. heehee mesti enyah khabor kat akak kan yang ika suke hello kitty nie..hehe tengs akk! ikaa suke :)) 


7. tengah sembang sembang dalam bilik tidur. kakak angkat aku kak yana bagi hadiah PERFUME. hehe botol besar wangiii :)) tengs kak! bertambah wangiiii lagiii laa adik akak yang sorang nie nanti :p kak yana nie stokis minyak wangi Dubai AAA. kalu korang nak beli boleh klik sini. chewahhh promote! promote! tak rugi membeli :p 

8. nampak tak ape yang aku nampak? haha kaler pink!! PENDRIVE 16GB..special gift from someone ;)) hee aku dapat hadiah nie 13 dis 2012..tengs awak! memang saya perlukannye. I'm loving it!! lalalalalalaaa <3

 nie bos aku bagi saje saje
9. korang nampak tak benda alah yang comel terletak kat atas kotak di atas meja pejabat aku tu? MUG HELLO KITTY. sumpah i love u lah bos! bos bagi 28 dis 2012 time kami berjimba jimba kat sitiawan. birthday aku dah lepas dah pon. still dapat hadiah. wahwahh dapat lagi hadiah. suke kiut miutt gitu! :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan