Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Ahad, 23 Disember 2012

mc sakit

assalamualaikum,


ermm daa lame tak hupdate blog nie. banyak perkara dah jadi. tak sempat nak mengadu domba. ekcelli aku update nie pon nak bagitau yang aku baru balik dari klinik azhar dan rakan-rakan. jenuh pusing manjung cari klinik mane yang bukak sebab hari nie kan hari ahad. so semua nak tutup. -_-'' 

aku dapat mc 1 hari sebab aku betul-betul tak boleh masuk keje esok sebab allergic aku teruk gilee. habes satu badan gatal-gatal sebab makan kenduri kawen kawan aku semalam. kulit aku berbintat-bintat bengkak-bengkak kemerah-merahan dan panas satu badan macam baru lepas makan cili padi banyak-banyak!! gatal yaa amat! hanya Tuhan aje yang tauu..ermm  so aku kena cucuk kat punggung buat pertama kali tadi. nasib baik doctor perempuan..haha segan gileee weyh! 

aku dapat ubat sapu n ubat biji. semua sekali rm55 ringgit tunai~ 

then aku pg singgah bank untuk bank-in duit..then belanje enyah cokelat Mars. aku beli cokelat sneakers je. sakit-sakit nie pon masih dannn nak beli cokelat. huhu tape tape asal hati aku senang dapat cokelat :))

oke la geng tu aje..aku tak larat nak bukak mate nie..mungkin effect ubat tadi kot. byebye luvvv yaaa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan