Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 7 Disember 2012

hadiah misteriii


salam, balik kerja tadi..adik aku terus cakap ade orang pos laju hadiahh buat aku...sape pulak ek yang rajin mengepos hadiah tu?? kalu dulu dulu tu ex aku kat sabah tu je yang rajin pos adiah. tapi kami dah break, tak mungkin dea! dengan segera aku dapatkan kotak petak yang berbalut kertas putih. macam kertas mayat plak..seremmm heehee macam macam aku cube teka..? fuhh aku bacelaa name pemberi tu..tenenet! tenenet!! tenenet!! 
wah!! rupernye hadiah hari jadi untuk aku~ orang first bagi hadiah sebelum tarikh lahir. rupenye member sekolej, sekelas yang send! terharu gileeee T.T aku dah besar panjang pon masih dapat hadiah. ;'D duduk jauh pon masih rajin dea send hadiah besday! punye laa exited aku terus calling dea. tapi hattika kate bukak hadiah tu, time besday aku 10 december 2012 nie nanti..heee buad hati aku tak sabarrr sabarr nak bukak sampul tu..hehe ^.^ tengs hattika...luvvv yaaaa~! 
agak agak korang laa kann..ape laa isi kandungan dalam bungkusan nie ek??? hohohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan