Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Selasa, 4 Disember 2012

geram!

3 december 2012, 5.00 petang
okey aku punyalah exited nak balik kerja. lalalalaalala lenggang kangkung turun anak tangga. tap tup tap shrekkkkkkkkkk! terbenti aku dari jauh sebab terpandang sebuah kete myvi parking baikkk punyerrr di belakang  tiang kuning dan menutupi laluan keluar dari jalan merah nie...

setelah meneliti jarak antara tiang dan kereta. korang rase..ade ruang tak untuk sebijik motor nak lalu keluar dari situ!!?? tak dapat beza jarak? cerr kome kome ukur pakai pembaris. huhhhh!! semut pon tak lepasss!! 

perhatian!! kepada pemilik kereta myvi hitam nie no plat ****** maafla aku dah terlalu marah dan geram. kereta kau dah blok jalan aku nak keluar. sampai aku pulak yang bersusah payah tunggu setengah jam kat situ. ko ingat kau perdana menteri? anak sultan! silap tempat laa~ orang opis aku penah cakap..kau salu buat hal macam nie dan alasan kau 'tak perasan' huhhh kalau kau belog ag jalan aku..aku pancitkan tayar kete kau acecece gurau je. tapi aku geram betul orang tak faham bahase macam nie! sekali sekala..dua kali dua kala..tiga kali??berkala kala!!! hurmm byebye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan