Reader's yang selalu intai aku :P

tulisan berkilat

Jumaat, 7 Disember 2012

obses hello kitty!

Hai uols. iols tetibe obsessss~ dengan benda alah nie semula. ka-ching~ duit dah keluar. nahh nie la akibatnye..tapi aku beli barang murah dan cantek.jimat jimat jimat!! 

toing!!!

                             toing!!!!


                                                              toing!!!!


* jum cuci mata tengok barang iols baru beli tadi..hehe
nie dea calculator hello kitty, pink pink gitu. dah lame cari tadi baru jumpe :'D

nie pulak pembaris, pen dan pensil box hello kitty. hehe suke suke suke ^.^

nie ha penyikat gigi hello kitty yang sanggat chummel..macam tuannye hehe

taraa~ keychain hanset hello kitty yang selalu teman aku tidur tengs sayang ;'D

lampu tido hello kitty :')

see..purse coin rm4, aku beli kat cameron :))

lapik kasut hello kitty, aku beli kat Daiso Rm5

paper clip hello kitty rm2.99

dah alang alang cite tema hello kitty nie..
aku nak tunjuk la besday aku taun lepas kakak aku si ayang 
hadiahkan buku diari kunci hello kitty yang sangat comel! 

*tengs semua sebab menyinggah. hehe cintailah barangan hello kitty, soo shewettt! :)) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan